vans

Firma czerpała zyski ze swoich podstawowych stylów i przeznaczała je na nowe pomysły, takie jak sportowe trampki zaprojektowane do wszystkiego, od siatkówki po break dance. To był ogromny błąd, a Vans nadmiernie się rozciągnął. W 1984 r. Firma złożyła wniosek o ochronę przed bankructwem na mocy rozdziału 11, spłaciła 12 milionów dolarów długu do 1987 r. I została sprzedana firmie bankowej McCown De Leeuw & Co. w 1988 r. – w tym samym roku zadebiutowała sygnowanym przez Steve’a Caballero butem do skateboardingu. czapki marki vans
Deskorolka, Deskorolka, Sprzęt do deskorolki, Skateboarder, Kickflip, Skatepark, Rekreacja, Czarno-białe, Boardsport, Sprzęt sportowy,
Steve Caballero w szachownicy Sk8-Hi
Dzięki uprzejmości firmy Vans

Zanim nadeszły lata 90-te, sytuacja znów się poprawiła. Debiut giełdowy w 1991 roku wprowadził firmę na giełdę, partnerstwo z Warped Tour, które rozpoczęło się w 1995 roku, stworzyło najdłużej trwającą serię koncertów w Ameryce, a kulturowa obsesja na punkcie skateboardingu sprawiła, że ​​wzrost był prawie nieunikniony. Po raz.

„W historii tej firmy przeżywaliśmy wzloty i upadki” – mówi Van Doren. „Mamy już 51 lat i czasami gubiliśmy się”. Tak więc w 2002 roku, po dekadzie sukcesu, który przyniósł chwiejny wynik finansowy i poczucie obojętności klientów Vans, Jon Warren i Rian Pozzebon otrzymali telefon. koszulki marki vans

Były pomyłki, zwłaszcza na początku. „Patrzę na pierwszą kolekcję, jaką kiedykolwiek zbudowałem, i jest tam kilka szalonych dzikich butów” – mówi Pozzebon. „Nawet nie wyglądają jak buty Vans”. Były zbyt techniczne, zbyt eksperymentalne. „Na dole była wentylacja”.

Dla wielu młodych sneakerheadów w tamtym czasie Vans znowu zgubił drogę. Nowy wygląd był w najlepszym razie nieistotny, aw najgorszym wręcz banalny. bluzy marki vans

Ale ta pierwsza kolekcja zawierała również klucz do ostatecznego sukcesu Vans. „Wzięliśmy kilka klasycznych sylwetek i przebudowaliśmy je, starając się, aby były jak najbardziej zbliżone do oryginalnych specyfikacji w USA”. Nowe riffy na starych modelach mogły być sprzedawane tylko w specjalistycznych sklepach, a nie przenoszone na zaplecze własnych sklepów Vans lub do masowych dystrybutorów. „To były pierwsze początki ludzi, którzy zaczęli – nawet w firmie – patrzeć na stare rzeczy”.

„Vans zbierał informacje o trafności - wkładając wiele lat temu w pracę, aby zapewnić przyszły sukces”. - Brian Trunzo

Niedługo potem, w 2003 r., Powstała kolekcja Vault, high-endowe podejście do klasyki, plecaki marki vans mające przyciągnąć uwagę zarówno influencerów, jak i butików. „To było 14 lat temu” – mówi Pozzebon. „Kiedy zaczynasz to wygrywać, ostatecznie dociera do tego, że retro jest tak samo popularne, jak jest, a ludzie postrzegają Vans jako coś autentycznego”.wyprzedaż marki vans

„Zbierali trafność – wkładając wiele lat temu w pracę, aby zapewnić przyszły sukces” – mówi Trunzo, prezenterka trendów WGSN.